1. Scratch Machine Learning: Duyguları Tanıyan Akıllı Robot
Yapay zekâ alanı olan makine öğrenmesi mantığını kullanarak Scratch Machine Learning uygulaması ile duyguları tanıyan ve her duyguya uygun tepki veren bir akıllı robot uygulaması yapmaları istenmektedir.
2. Scratch Programında “Ormanda Macera” Temalı Oyun Tasarımı
Scratch uygulamasında sahneler ve kuklalar tasarlamaları, oluşturdukları oyun hikayesine uygun olarak kazanma ve kaybetme unsurlarını içeren bir oyun kodlamaları istenmektedir.
3. “Akıllı Şehir Teknolojileri” Temalı 3B Modelleme Çalışması
Tinkercad uygulamasını kullanarak, geleceğin akıllı şehirlerinde kullanılabilecek yenilikçi teknolojik çözümleri (enerji tasarruflu sokak lambaları, akıllı otobüs durakları, otonom toplu taşıma araçları, yağmur suyu toplama sistemleri) modellemeleri istenmektedir.
4. “Yenilenebilir Enerji Kaynakları: Geleceğin Enerjisi” Araştırma Çalışması
Dünyada kullanılan enerji kaynaklarının sürdürülebilirliği ve yenilenebilir enerji çözümlerinin önemi üzerine araştırma yaparak, Word programında bir rapor ve PowerPoint programında araştırmanın özetini anlatan bir sunum hazırlamaları istenmektedir.
ÖNEMLİ: Proje konularının hazırlanma yönergelerine ve değerlendirme kriterlerine konuların üzerine tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Büşra ADALI - İrem KÖSE
Bilişim Teknolojileri Öğretmenleri
CANSU BİLGİN KESEN
Bilişim Teknolojileri Bölüm Bşk.
Şafak ÖZCAN
Okul Müdürü