Kurum dışından başvuruda bulunan öğrencilerin alımları kontenjan dahilinde gerçekleştirilir.
Ön Kayıt Başvuru:
Web Sitemizde Online başvuru randevusu için ÖĞRENCİ BAŞVURU FORMUNA tıklayınız.
Okul Tanıtım randevusu aşağıdaki numara ya da e-posta adresinden alınabilir.
İletişim: |
Bireysel Tanıma Çalışmaları ve veliden alınan bilgiler değerlendirilerek; öğrencilerin hangi sınıf düzeyinde olması gerektiği belirlenir.
Kesin kayıtlar, başvuru sırası ve kontenjan dahilinde yapılır.
Ön Kayıt İçin Gerekli Evraklar
Aday öğrencinin:
• 2 adet vesikalık fotoğrafı
• Nüfus cüzdanı fotokopisi
1 ve 2. SINIFLARA ÖĞRENCİ ALIMI
Anaokulumuz Hazırlık sınıfındaki öğrenciler 1. sınıfa doğrudan geçebilirler.
1 ve 2. sınıfa aday öğrencilerin okulumuza kabulü, PDR uzmanlarımızın yapacakları Öğrenci Bireysel Tanıma Çalışması sonucuna göre yapılır.
3 ve 4. SINIFLARA ÖĞRENCİ ALIMI
Aday veli ile yapılan okul tanıtım görüşmesinde okul ile ilgili bilgilendirme yapılır. Bu görüşmeler randevu ile hafta içi her gün 09:30-16:00 saatleri arasında gerçekleşir.
Aday öğrencilerin okulumuza kabulü, Akademik Değerlendirme ve PDR uzmanlarımızın yapacakları öğrenci Bireysel Tanıma Çalışması sonucuna göre belirlenir. Aday Öğrencinin, Akademik Değerlendirme ve Bireysel Tanıma Çalışmasına alınabilmesi için öncelikle ön kayıt işlemlerinin yapılması gerekmektedir.
Okul Tanıtım Görüşmesi sonrasında; Öğrenci İşleri tarafından, Ön Kayıt işlemi yapılır. 1 ve 2. Sınıflar için ‘Bireysel Tanıma Çalışması’, 3 ve 4. Sınıflar için ‘Bireysel Tanıma Çalışması’ ve ‘Akademik Değerlendirme’ randevusu verilir.
Öğrencinin okula kabul edilip edilmediği ile ilgili bilgilendirme veliye e-posta ile iletilir.
YURT DIŞINDAN GELECEK ÖĞRENCİLER İÇİN, halen okumakta olduğu okuldan alacakları öğrenim belgesi / transcript veya dönem / yılsonu karnesi ön kayıt için yeterlidir.
Kesin kayıt aşamasında, alınan belgelerin İstanbul Milli Eğitim Müdürlüğü Denklik Bürosu veya halen bulunulan ülkenin Eğitim Ataşeliği / Eğitim Müşavirliği tarafından Denklik Belgesine dönüştürülmesi gerekmektedir.
Ön Kayıt İçin Gerekli Evraklar
– Aday öğrencinin:
– 2 adet vesikalık fotoğrafı
– Nüfus cüzdanı fotokopisi
– Okuduğu okuldan alacağı öğrenci belgesi
– En son Eğitim dönemine ait karne veya not dökümü
2023-2024 STUDENT ADMISSION
Admission of the students who apply to the school from outside the institution will be possible on a space-available basis.
Pre-Registration Application:
Click the STUDENT APPLICATION FORM on the school website for online application appointment.
Make an appointment for Individual Application by contacting gamze.cosar@tedistanbul.k12.tr.
Documents Required for Pre-Registration
Candidate Student’s:
• 2 headshot photos
• Copy of the ID card
STUDENT ADMISSION TO THE 1st AND 2nd GRADES
The students in the Kindergarten Senior Group may directly continue the 1st grade.
Candidate 1st and 2nd graders will be admitted to our school according to the result of the Individual Assessment Interview to be held by the counselors.
STUDENT ADMISSION TO THE 3rd AND 4th GRADES
The candidates will be admitted to our school according to the result of the Individual Assessment Interview to be held by the counselors.
The Office of Registrar’s will arrange an appointment with the candidate parents after they complete the Student Application Form.
An online meeting is held with the candidate parents and the parents are provided information about the school. The online meetings take place between 10.00 and 16.00 on weekdays and between 10:00 and 13:00 on Saturdays.
First, the pre-registration procedures must be completed so the Candidate Students can attend the Academic Assessment and the Individual Assessment Interview.
After the meeting; the Office of Registrar’s arranges an appointment for the ‘Individual Assessment Interview’ for the 1st and 2nd graders and an appointment for the ‘Academic Assessment’ for the 3rd and 4th graders.
The parents are informed about the admission result via e-mail.
FOR THE STUDENTS TO APPLY FROM ABROAD, a student certificate / transcription or semester-end/year-end school report card to be received from their current school is required.
For final registration, the above-mentioned documents must be converted into a Certificate of Equivalence by Istanbul Directorate of Education Equivalence Office or by the Office of Educational Attaché/Education Counselor abroad.
Documents Required for Pre-Registration
Candidate Student’s:
· 2 headshot photos
· Copy of the ID card
· Student certificate to be received from the current school
· The most recent school report card or transcription
· Candidate student pre-registration application form (to be completed online on the school website)