1. Scratch Machine Learning: FaceID ile Açılan Telefon Kilit Uygulaması
Yapay zeka alanı olan makine öğrenmesi mantığını kullanarak Scratch Machine Learning uygulaması ile FaceID tanıyarak açılan telefon kilit uygulaması yapmaları istenmektedir.
2. Scratch Programında “Plastiksiz Şehir” Temalı Oyun Tasarımı
Scratch uygulamasında sahneler ve kuklalar tasarlamaları, oluşturdukları oyun hikayesine uygun olarak kazanma ve kaybetme unsurlarını içerek oyun kodlamaları istenmektedir.
3. “Gezegen Dostu Taşıma Araçları” Temalı 3B Modelleme Çalışması
Tinkercad uygulamasını kullarak çevre dostu ve sürdürülebilir taşıma araçları (elektrikli bisikletler, güneş enerjisiyle çalışan arabalar veya farklı enerji kaynaklarına dayalı yaratıcı ulaşım araçları) çizimleri yapmaları istenmektedir.
4. “Gıda Kayıpları ve İsrafı: Sebep ve Çözüm Önerileri” Araştırma Çalışması
Dünyada yaşanan gıda kayıpları ve israf sorununu araştırmalarını ve Word programını kullanarak biçimlendirme kriterlerine göre bir rapor, Power Point programı kullanılarak araştırmanın özetini anlatan bir sunum hazırlamaları istenmektedir.
ÖNEMLİ: Proje konularının hazırlanma yönergelerine ve değerlendirme kriterlerine konuların üzerine tıklayarak ulaşabilirsiniz.
MESUT YANMAZ
Bilişim Teknolojileri Öğretmenİ
CANSU BİLGİN KESEN
Bilişim Teknolojileri Bölüm Bşk.
MURAT AVCU
Okul Müdürü